Goede reviews van onze klanten (9/10)
2 jaar Outlet Duiven garantie
Hoe bestel ik bij Outlet Duiven | Bestelling wijzigen of annuleren | Prijzen in de webshop | Wat zijn de verzendkosten | Status van je bestelling | Garantie
Een online bestelling plaatsen is in zes stappen geregeld. Zo kun je van uit huis gemakkelijk je favoriete merken met grote korting bestellen. En zelf kiezen uit een van de betaalwijzen die jij prettig vindt. Wij verzenden je producten dan snel en vakkundig met de door jou gekozen vervoerder.
Plaats producten in je winkelmandje
In onze webshop kun je op diverse manieren je favoriete producten zoeken. Door middel van de zoekfunctie, het zoekfilter of door te shoppen in categorieën, stijlen, ruimtes of op merken. Heb je een product gevonden wat je graag wilt kopen? Plaatst het product dan in je digitale winkelmandje door op de rode knop te klikken. Je kan nu verder winkelen of je winkelmand bekijken.
Winkelmandje
Klik rechts bovenaan de webpagina op het icoon met het winkelwagentje. Je komt nu in het overzicht van je digitale winkelmandje. Hier kun je nog aanpassingen doen aan de producten. Producten kunnen verwijderd worden door op het icoontje met de prullenbak te klikken. Wil je de aantallen aanpassen dan kan dit door een ander aantal in te vullen. De nieuwe prijs wordt dan automatisch berekend. Heb je een kortings- of actiecode dan kun je deze rechtsboven bij het besteloverzicht invullen. Heb je alles gecontroleerd en klopt het? Klik dan op de knop ‘Ik ga bestellen’.
Inloggen
Om een bestelling te kunnen plaatsen moet je eerst inloggen op je Outlet Duiven account. Heb je al een account bij Outlet Duiven dan kun je hier inloggen en worden je gegevens automatisch ingevuld. Nog geen account? Dan kun je dat hier doen door op de knop ‘maak een account aan’ te klikken. De eerstvolgende keer kun je sneller afrekenen, gemakkelijk adressen beheren en bestelling traceren. Ook kun je in het accountoverzicht je eerder geplaatste bestellingen terugvinden.
Nadat je ingelogd bent kun je het leverings- en factuuradres kiezen. Staat het juiste adres er (nog) niet tussen, dan kun je deze eenvoudig toevoegen door op de knop ‘+ voeg adres toe’ te klikken. Zodra je het juiste adres gekozen hebt klik je op de knop ‘volgende’.
Verzenden
Er zijn een aantal mogelijke verzendopties. Dit is afhankelijk van de producten in je winkelmand. Het gros van de producten wordt verstuurd met pakketpost. Maar meubels of bijvoorbeeld bedden worden door een externe transporteur bezorgd. In het laatste geval heb je ook een extra optie voor montage op locatie.
Kom je de bestelling liever afhalen in de winkel dan is dat ook mogelijk.
Betaalwijze
[TODO]
Overzicht
Voordat je de bestelling afrondt, kun je hier nog een keer alles nakijken. Klopt alles? Klik dan op de knop ‘Bestellen en betalen’. Door op deze knop te klikken ga je akkoord met het privacybeleid en onze algemene voorwaarden. Afhankelijk van je betaalwijze word je doorverwezen naar een veilige betaalomgeving. Klaar! Bedankt, je bestelling is geplaatst. Nu gaan wij voor je aan het werk. Jij hoeft alleen maar te wachten.
Een foutje gemaakt of is het niet helemaal goed gegaan? Laat het ons zo snel mogelijk weten. Zolang de bestelling nog niet is verzonden kunnen we je bestelling nog wijzigen of annuleren. Wees wel snel, want dat zijn wij ook.
Zolang je pakketje nog niet is verzonden is het mogelijk je bestelling te wijzigen of annuleren. Snel kunnen leveren betekent ook dat wij snel werken. De kans is groot dat wij je bestelling al niet meer kunnen wijzigen of annuleren. Maar vragen kan natuurlijk altijd.
Je pakketje is al onderweg. Maak dan gebruik van ons retourportaal. Je kunt hier een retouropdracht aanvragen. Als wij je product/pakketje retour hebben ontvangen, maken we zo snel mogelijk het geld weer over op jouw rekening. Of als je een ander product zou willen sturen we deze op.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW volgens het Nederlandse tarief en exclusief verzend- / transport- en eventuele transactiekosten.
Je bestelling wordt binnen Nederland verzonden met PostNL. Voor bestellingen onder de € 75,- betaal je € 5,99 verzendkosten. Bestellingen boven de € 75,- worden gratis bezorgd*.
onder € 75,- | boven € 75,- | |
---|---|---|
Pakketpost | € 5,99 | gratis |
Meubeltransport | € 100,- | € 100,- |
Het grootste deel van de bestellingen wordt met PostNL verzonden en natuurlijk voorzien van een Track & Trace code. PostNL bezorgt binnen Nederland bestellingen van maandag tot en met zaterdag tussen 08:30 en 21:30 uur. Op zondag worden er geen pakketten bezorgd.
*Alle grote artikelen en meubelen worden met een meubeltransporteur bezorgd. Hiervoor geldt binnen Nederland (Waddeneilanden uitgezonderd) een bezorgtarief van €100,- (ongeacht het bestelbedrag).
Tijdens het bestel- en verzendproces ontvang je van ons informatie over de vordering van je bestelling:
De bestelling | Je ontvangt |
---|---|
.. is ontvangen en betaald. | .. de orderbevestiging per e-mail. |
.. is overgedragen aan PostNL. | .. verzendbevestiging met Track&Trace per e-mail. |
Let op: het wilt nog wel eens voorkomen dat de mail met verzendgegevens in de map met spam of ongewenste mail terecht komt.
Op al onze producten geldt de wettelijke garantie. Een product moet bij normaal gebruik datgene doen of zijn wat je er redelijker wijs van mag verwachten binnen de levensduur. Is dit niet het geval? Dan gaan we samen opzoek naar een passende oplossing. Dit kan variëren van een reparatie, vervanging of een teruggave van het aankoopbedrag.
Voor garantie, reparatie of vervanging gelden een aantal voorwaarden. Is je product buiten garantie termijn of verwachte levensduur? Is het defect een gevolg van bijvoorbeeld val-, druk-, stoot-, of vochtschade? Dan valt dit niet onder de garantie. Natuurlijk willen we meedenken in een oplossing. De kosten van de eventuele reparatie worden in rekening gebracht.
Om aanspraak te maken op garantie dien je wel een aankoopbewijs te kunnen overleggen.
Voor online aankopen worden alle facturen in je account bewaard. Ben je bij ons in de winkel geweest en heb je hier wat gekocht, dan is je kassabon het aankoopbewijs.
Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar tijdens de openingstijden van onze winkel.
7 dagen per week bereikbaar tijdens openingstijden
Bel ons
Wij zijn bereikbaar op
Mail ons
Stuur een e-mail naar info@outletduiven.nl of neem contact met ons op via het contactformulier
Bezoek onze winkel
Onze winkel bevindt zich op:
Lithograaf 9, 6921VA Duiven
Bekijk onze openingstijden
(9.1)
© 2015-2025 Outlet Duiven